Uusia tavoitteita

Viikonloppu vierähti ihanasti ystävien kanssa nauttien lämpimästä säästä rannalla ja kaupungilla. En ole mitenkään erityisen kesäihminen, mutta kyllä se lämpökin tuntuu hyvältä. Kaikkea aikansa.

Tomaatit parvekkeella auringon laskettua.

Uusi viikko ja uudet haasteet. Olen häiden jälkeen lomaillut niin täysin, että myös liikunta ja terveet elämäntavat ovat päässeet välillä unohtumaan. Olen säntillinen liikkuja, jos pääsen rutiiniin ja minulla on jokin tavoite, mihin tähtään. Nyt minulla ei ole ollut kumpaakaan.

Olen ajatellut ottaa lähitavoitteekseni meidän häämatkan elokuun puolessa välissä. Lupaan siihen mennessä parantaa liikkuvuuttani sekä kiinteyttää vatsa-selkä-pakara-aluettani. Apuna hyötyliikunta, kotijumppa ja lenkkeily sekä tietysti terveempi ruokavalio.


Ah, mikä ihana tuulenvire osuu kasvoille avonaisesta ikkunasta. Kesä!

Kommentit

  1. Mulla vähän samat tavoitteet - treenikausi tyssäsi hääkiireisiin :)

    VastaaPoista
  2. Sama täällä. Ennen häitä riitti motivaatiota pitää itsensä kunnossa, jotta mahtui mekkoon :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mummon vaaleat piirakat

Kuulumiset

Täydellinen pippurikastike