Kesäkunto


Olen päässyt alkuvuodesta asettamaani tavoitteeseen eli paino on samoissa lukemissa kuin ennen raskautta. Ja uskallan väittää, että olen tällä hetkellä lihaskunnoltani aika paljon paremmassa kunnossa kuin pari vuotta sitten. Kertoohan siitä sekin, että saan vihdoin vedettyä sen yhden leuan!

Viimeiset kilot lähtivät oikestaan kuin itsestään imetyksen loputtua. Monella kilot alkavat karttua, kun imetyksen aiheuttama lisäkulutus loppuu. Itsellä kävi päinvastoin. Luulen, että horminit pitivät kilot tiukassa ja imetyksen loputtua ei tarvinnut enää huolehtia siitä, että varmasti syö tarpeeksi. Hyvä näin, koska eihän suurta painonpudotusta suositellakaan imettäessä.

Periaatteenani on ollut se, että jos koko muun päivän ravinto on terveellistä ja tasapainoista, voi päivän viimeisellä aterialla vähän herkutellakin. Tämä on toiminut minulla. En haluaisi enää painon putoavan vaan nyt on hyvä.

Treenit ovat sujuneet lähes entiseen malliin. Ulkoilua on tullut enemmän ja viikon yksi sisätreeni onkin vaihtunut lenkkeilyyn. Tällä hetkellä mennään siis parilla/kolmella sisätreenillä ja enemmän ja vähemmän epäsäännöllisellä ulkoilulla.

Työt alkavat parin viikon kuluttua, jolloin treenit pitää miettiä uudemman kerran. Viikon työaikaani sisältyy tunti urheilua ja kun työpisteeni paikka vaihtui viime tingassa kilometrin päähän kotoa ja parin sadan metrin päähän salista, niin tunnin hyödyntämisestä ei varmasti tule ongelmaa! Toivottavasti saan pidettyä kiinni säännöllisestä urheilusta töiden alettuakin.

Nyt kevään viimeiselle vauvajumpalle mars.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mummon vaaleat piirakat

Äipän Kesäkurpitsalasagne

Helppo ja ihana kietaisumekko