Kosmetiikkaostoksilla

Kävin eilen pitkästä pitkästä aikaa kosmetiikkaostoksilla. Opiskelijabudjetilla, kun ei paljon turhuuksia ostella. Palkkapäivän ansiosta päätin käydä piipahtamassa sokoksella ja mukaan tarttuikin muutama tuote.

Ensimmäinen ostos oli Lumenen Natural Coden kiillon ja punaisuuden häivyttäjä. Tämä oli vähän heräteostos, mutta katsellaan toimiiko se. Toinen ostos oli saman sarjan mineraaliaurinkopuuteri. Aurinkopuuterin ostoa olen suunnitellut jo pidenpäänkin. Minulla on myös ihonhoitotuotteet Natural Codelta. Olen ollut ihan tyytyväinen niihin. Ihoni on kyllä tällä hetkellä aika huonossa kunnossa, mutta eivät nuo tuotteet ole tilannetta ainakaan pahentaneet. Natural- sana viittaa luonnollisuuten ja luontoystävällisyyteen. On noissa tuotteissa vähän yritystä, mutta ei niitä todellakaan luonnonkosmetiikaksi voi sanoa. Harmi.

Kolmas ostos on Ostolakossa- blogissa mainostettu Max Factorin False Lash Effect- ripsiväri. Itse en ole koskaan löytänyt sitä täydellistä ripsiväriä vaan olen vaihdellut melkein joka kerta merkkiä. Saa nähdä toimiiko tämä False Lash Effect minulle. Toivotaan.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mummon vaaleat piirakat

Kuulumiset

Täydellinen pippurikastike