Kaasot

Minulle tulee kaksi kaasoa. Heitä on nyt pyydetty ja kumpikin suostui! Kumpikin kaasoni on minun pitkäaikaisia ystäviä ja olemme tunteneet ihan pienestä asti. Se, että ystävyys on kestänyt näin kauan kertoo suhteesta paljon.

Kaaso S:n tapasin ensikertaa varmaankin 1-vuotiaana. Asuimme aivan toistemme naapureissa ja leikimme aina yhdessä. Koulunkin alkaessa pysyimme bestiksinä. Tuli uusia kavereitakin, mutta välit pysyivät läheisinä. Kolmannella luokalla S sitten kertoi, että heidän perheensä muuttaisi pois. Ei hirveän kauas, mutta eri kouluun ja eri ympäristöön. Välit sitten pikkuhiljaa etääntyivät. Välillä käytiin kylässä ja soiteltiin, mutta sitten sekin jäi.

Kun menin yläasteelle, yllätyksekseni S olikin minun kanssani samalla luokalla. Ystävystyminen uudestaan ei alkanut heti, mutta kahdeksannen ja yhdeksännen välimaastossa meistä tuli taas hyvät ystävät. Ja sillä tiellä olemme nyt. Välillä on ollut hiljaisempia jaksoja, mutta nyt asumme samassa kaupungissa ja näemme ja soittelemme usein. Tästä ystävästä saan olla kiitollinen :)


Kaaso A:n olen myös tuntenut aivan pienestä asti. Me ystävystyimme jossakin ala-asteen loppupuolella. Hänen koko perheensä on ollut minulle tosi läheinen ja olen viettänyt paljon aikaa heidän kanssaa. Lomia, viikonloppuja, yökyläilyä. Olemme eri ikäiset ja meillä on ollut aina omat kaveripiirit, mutta silti olemme pysyneet ystävinä. Meidän suhteemme on ollut aina aika tyyni. Ei mitään hirveitä kriisejä tai muita. A:n kanssa tapaamme ja soittelemme suht harvoin. Pitäisi nähdä useamminkin, mutta aina kun näemme olo ei ole yhtään vaivaantunut. Juttu kulkee ja olo on mitä mahtavin. Tästäkin ystävästä saan olla todella kiitollinen :)

Olen varma, että heidän kanssaan hääsuunnittelut onnistuvat hyvin ja meillä on hauskaa yhdessä! Luotan kyllä täysillä, että he ovat juuri oikeat henkilöt tukemaan minua hääpäivänäni, ennen sitä ja myös sen jälkeen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mummon vaaleat piirakat

Kuulumiset

Täydellinen pippurikastike