5. Ostos

Muutamia viikkoja sitten tilasin itselleni alusasun häitä varten :) Pari kertaa olen jo tilannut Lontoosta Bravissimo -nimisestä verkkokaupasta. Paikka on aivan loistava, jos ei Suomesta meinaa löytää sopivia rintaliivejä, uima-asuja tai paitoja. Bravissimo on erikoistunut suurempi kuppisiin, mutta ympärysmitaltaan normaaleihin alusasuihin. Saahan sitä laadukkaita liivejä Suomestakin, mutta hintaluokka on hurja.

Olen ollut erittäin tyytyväinen sekä toimitukseen, hintaan että laatuun. Tietenkin alusasujen tilaaminen sovittamatta on hieman arvuuttelua ja ulkomaille palauttaminen ei ole yhtä helppoa, kun Suomessa. Kuitenkin mittaamalla mitat ainakin minä olen pärjännyt hyvin. Sen olen huomannut, että juuri ympärysmitta tahtoo olla noissa liiveissä hieman pienempi kuin Suomen vastaavissa koissa. Ja yleisenä vinkkinä voi sanoa, että kannattaa ostaa yhtä kuppia suuremmat liivit kuin yleensä on ostanut.

Suosittelen!

Kuvat: 1, 2

Kommentit

  1. 1 hyvä paikka on figleaves.com. Sieltä saa ostettua merkkiliivejä halvemmalla!

    VastaaPoista
  2. Kiitti vinkistä! Pitääkin mennä katselemaan..

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mummon vaaleat piirakat

Kuulumiset

Täydellinen pippurikastike