Kiireiset päivät

Huh, onpa ollut kiireisiä ja hieman stressaaviakin päiviä. Koulupäivät ovat venyneet hieman liian pitkiksi ja flunssa on yrittänyt tehdä tuloaan. Onneksi stressi helpottaa lähiviikkoina eikä kipeyskään ole äitynyt pahaksi.

Kaurapuuro puolukoiden kera toimii hyvänä flunssan karkottimena. 

Onhan tuo mahakin jo ihan hyvin pyöristynyt ja viikkoja on kasassa 24+2. Kivuttomina pysyneet ennakoivat supistukset ovat vaivanneet minua viime viikkoina ja välillä olen niiden lisääntyessä ollut hieman huolissanikin. Olen viime aikoina saanut tuntea myös niitä ihanaisia liitoskipuja, jotka viikonloppuna äityivät aika pahoiksi. Tällä viikolla olo on ollut kuitenkin parempi, eivätkä liitoskivut ole juuri häirinneet eloa. Tiistaina kävin hieman aikaistetussa keskiraskauden lääkärissä ja kaikki vaikutti olevan oikein kunnossa. Pitää ottaa rennosti, eikä huolestua liian helposti. Stressaaminen vain pahentaa vaivoja eikä ainakaan auta mitään. Kunpa se olisi yhtä helposti tehty kuin sanottu!

Kommentit

  1. Toivottavasti sinä et joudu kärsimään yhtä pahoista liitoskivuista kuin minä! Suosittelen muuten kokeilemaan joogaa - se on auttanut ainakin minua olemaan stressaamatta ja löytämään rauhan suuren muutoksen keskellä. :-)

    VastaaPoista
  2. Pitää pohtia, jos menisi ihan kokeilemaan jotakin ohjattua joogaa. Olen tehnyt kotona yhdessä kirjassa neuvottuja liikkeitä ja ne on kyllä tuntuneet ainakin auttavan rentoutumaan ja helpottavat laukaisemaan noita supistuksiakin. Kiitos vinkistä! Ja toivotaan, että sullakin kivut helpottaisi ja miä pääsisin vähällä :)

    VastaaPoista
  3. Jaksamisia ja rentoa mieltä sinne! Uskon kyllä, että rennosti ottaminen on helpommin sanottu kuin tehty.

    VastaaPoista
  4. Kiitoksia, nyt on parin päivän irtautuminen opiskeluihin tehty ja taas jaksaa ensi viikon :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mummon vaaleat piirakat

Kuulumiset

Täydellinen pippurikastike