Ihana päivä

Minulla on aina aika-ajoin vaikeuksia nauttia sunnuntaipäivistä. Seuraava viikko on jo liikaa mielessä. Tänään on kuitenkin ollut loistava sunnuntai. Tuntuu, että on rentoutunut pienen loman verran!

Aamulla M laittoi aamupalaa, vaikka hänellä olikin kiire treeneihin. Minusta on ihan parasta, jos joku laittaa minulle aamupalaa. Siitä innostuneena päätinkin yllätykseksi siivota kodin miehen treenien aikana. Siisti koti saa mielenkin puhtaaksi. Ilma on taas raikasta hengittää. Vaikka nyt kun olen ollut töissä ja M on hoitanut pääasiassa kotityöt, on siivoaminen välillä oikeastaan rentouttavaa. Näkee työnsä jäljen, tuntee tehneensä jotakin ja saa hyvä mielen siististä kodista.


M oli onnellinen, kun välttyi siivousurakalta ja minä olin onnellinen, kun sain hänet ilahtumaan. Ruuaksi uunilohta. Nam!

Sitten vielä hieman jatkettiin kotihommia yhdessä pyykkäyksen merkeissä. Loppupäivä ollaankin sitten puuhailtu kaikkea kivaa. Pelattu yhdessä Mariota Nintendolla, käyty ulkoilemassa ja herkuteltu.



Täydellinen päivä. Nyt jaksaa taas kohdata seuraavan viikon haasteet.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mummon vaaleat piirakat

Kuulumiset

Täydellinen pippurikastike