I feel good!

Tosi hyvä fiilis. En tiedä johtuneeko uudesta ruokavaliosta, liikunnasta, laihtumisesta vai vain lisääntyneestä valon määrästä. Ei sen niin väliäkään :) Varmaankin kaikista yhdessä. Olen huomannut, että etenkin liikunta lisää hyvää mieltä ja tällä dieetilläni olen saanut rutkasti lisää itseluottamusta! Se onkin tässä minun projektissani tärkeintä ja hienointa. Ei niinkään se, että tippuu kiloja vaan se, että tulee hyvä mieli ja voi hyvin.

Kuvassa tämänpäiväinen aurapossu porkkana-parsakaalisoseen kera.

Tässä vähän kuvia auringonpaisteesta viimeiseltä vuodelta. Pahoittelen kännykkäkameran huonoa laatua.
Ainiin, pitikin sanoa, että olen nyt sitten lähdössä sinne Pietariin torstaina! Sain houkuteltua M:nkin mukaan :)

Kommentit

  1. Kiva että dieetti kulkee! Oon itse reissussa ja ruoka on kaikkea muuta kuin mulle sopivaa :D Kyllä sen heti huomaa olossa!

    VastaaPoista
  2. Niin se vähän tahtoo olla, että reissussa ei pysty niin kontrolloimaan syömisiään. Miäkin olen huomenna lähdössä Pietariin ja tulee varmaan syötyä ihan miten sattuu :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mummon vaaleat piirakat

Kuulumiset

Täydellinen pippurikastike