21 päivää kulunut

21 päivää tiukemmalla ruokavaliolla on kulunut ja hyvin on mennyt! Tänään kävin vaa'alla, kolme ja puoli viikkoa on kulunut ja kolme ja puoli kiloa lähtenyt. Hyvin siis mennyt. Muutamat ensimmäiset päivät olivat hankalia, mutta sen jälkeen ei ole ollut vaikeuksia. Joinain päivinä olen hieman herkutellutkin, eikä dieetti siihen kaadu, kunhan vain ei ota sitä jokapäiväiseksi. Olen siis jättänyt turhat hiilarit pois eli vehnää sisältävät leivät, sokerit, perunan, riisin ja pastan. En noissakaan ole ollut ihan pikkutarkka.

Olen huomannut, että enemmän proteiinia ja vähemmän hiilihydraatteja sisältävä ruokavalio on sopinut hyvin minulle. Verensokeri on pysynyt tasaisempana, eikä ole tullut yhtäkkisiä heikotuksia kuten ennen. Miinuksena on ollut, että ruokaan on mennyt enemmän rahaa. Toisaalta on ollut mukavaa, kun on tullut tehtyä uusia monipuolisempia ruokia.

Liikuntaankin olen saanut hyvän innon päälle. Kuntosalilla olen käynyt suunnitelmieni mukaan kaksi kertaa viikossa ja punttitunnilla kerran. Crosstrainerillakin on tultu tehtyä noin neljänä päivänä viikossa. Crossailu sopii minulle hyvin, ei tarvitse lähteä kotoa mihinkään ja samalla voi vaikkapa katsoa tv:tä.

Tänään ruokana oli tonnikalasalaattia.
Kuva: 1

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mummon vaaleat piirakat

Kuulumiset

Täydellinen pippurikastike