Ilosaarirock

Festarit vietetty mukavissa merkeissä. Nyt väsyttää.
Lähdimme jo kuudelta aamulla ajelemaan Joensuusta kohti Tamperetta, kun miehellä alkoi kolmelta työt. Oli kyllä muutenkin hyvä lähteä aikaisin, jotta vältimme ruuhkat ja ilmastoimattoman auton kuumuuden.

Matkasimme Joensuuhun jo perjantaina ja yövyimme kaverillamme koko viikonlopun. Pääsimme välttämään telttamajoituksen ihanuuden ;) Festarit menivät loistavasti. Ilma suosi ja musiikki pauhasi. Rentoa meininkiä!

Minun kohokohtani:
Jukka Poika & Sound Explosion Band
Tyytyväisyys on vaikea laji
Maailma on täynnä joutavaa marinaa
Haluu, haluu, haluu, mut ei saa mitä haluu
Sit ku saa mitä haluu, ei haluu mitä saa
Kunnes jonain päivänä kenties tajuaa
Ahaa!

Kiitollisuutta
Mä haluun vähän kiitollisuutta mun sydämeen
Kiitollisuutta
Mitä ikinä mä teen
Mihin ikinä mä meen
Jukka Poika-Kiitollisuutta 

Imogen Heap 
Why'd ya have to be so cute?
It's impossible to ignore you..
Must you make me laugh so much?
It's bad enough we get along so well..
Say goodnight and go.
 
Imogen Heap-Goodnight and Go 

Vuokko Hovatta
Ei sun tarvii
ostaa mulle mitään lentolippua
Riittää, kun vain sanot, 
että mä oon ihana

Ja lennätät mua silmilläsi
Tanssitat mua äänelläsi
Lämmität mua sylissäsi
Räntäsateessa    
Vuokko Hovatta-Aleksandria

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mummon vaaleat piirakat

Kuulumiset

Täydellinen pippurikastike