Häät, osa 6: Ohjelma

Meillä ohjelmaa ei ollut tilan takia mahdollista järjestää esimerkiksi osaksi ruokailun yhteyteen, joten ruokailun jälkeen oli ohjelmaosuuden vuoro. Eri tilassa istuville kannettiin tuolit päätilaan ja kaikki mahtuivat kuin mahtuivatkin seuraamaan ohjelmaa.

Ohjelma alkoi minun puheellani. Morsiamet eivät ehkä yleensä pidä puheita, mutta minä halusin pitää puheen. Minusta tämä hetki oli täydellinen kiittämiselle. Halusin kiittää kaikesta ihanasta ja rakkaasta, mitä olen elämäni aikani saanut: miehestä, perheestä, läheisistä, ystävistä.

Tämän jälkeen oli vuorossa M:n isän tekemä hieno visio, valokuvista ja videoista koostettu esitys minun ja M:n elämistä ja kuinka ne yhdistyivät. Visio kesti noin 20 minuuttia ja se oli liikuttava ja hauska eikä ollenkaan tylsä. Sopi mielestäni juhlaan erittäin hyvin.

Sitten oli muutamia lauluesityksiä muun muassa appiukon tekemä laulu meille. Ja myös M lauloi minulle Juha Tapiota :) Puheitakin oli pari kappaletta. Juuri sopivasti.

Ohjelmaosuus oli mielestäni todella hyvin onnistunut. Se oli juuri niin lämminhenkinen kuin olin toivonutkin. Minä viihdyin!

Kuva täältä.

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mummon vaaleat piirakat

Kuulumiset

Täydellinen pippurikastike